HANEFİ ABİM SİYASETİ MEMLEKET MENFAATİ İÇİN YAPIN DEDİ.
Editör

Editör

HANEFİ ABİM SİYASETİ MEMLEKET MENFAATİ İÇİN YAPIN DEDİ.

17 Ekim 2019 - 16:08

Başkan Mahçiçek’in,  burası Benim Mahallem, artık  ne varsa konuşacağım dediği tarihten bu yana yaklaşık 17 sene geçti.

Hanefi Mahçiçek, 2002’de Milletvekili adayı olduğu zamanda şimdiki gibi, aleyhinde olumsuz bir kampanya başlatılmış, milletvekilliği engellenmeye çalışılmıştı.

Seçim kampanyasının son günlerinde Mağralı mahalle mitinginde Hanefi Başkan  kürsüye çıkmış ve ilk satırlarda yer verdiğim burası mahallem diyerek ne varsa konuşmuş ve olayı bilenlerin tabiriyle, derin bir oohh çekerek rahatlamıştı.

Kendisine çok yakın gazetecilere ricada bulunarak, aman  kimsenin  aleyhine haber yapmayın, memlekete hizmette kimsenin iştahını kaçırıp, moralini bozmayın diyerek tembihlerde bulanan, kimine göre başkan ama bana göre ABİ olan Hanefi abim, dünde  22 sene evvel olduğu gibi bir rahatlama yaşadı.

**Topunuz gelin der gibi meydan okudu.

**İnceldiği yerden kopsun dedi (Dedi mi bilmiyorum ama, sanki der gibi hissettim)..

**Azdan az, çoktan çok gider dedi..

Aslında konuşmasının her  cümlesi, gazeteciler için sürmanşetlik bir haber başlığı idi.

**2014'ten 2019'a kadar İçişleri Bakanlığımızın müfettişleri bizim belediyemizde yapılan işleri denetlemiş. Yani yapılan işlerin hepsi denetimden geçmiş. Şimdi böyle rekorlar kırarak hizmet etmeye çalışan bir belediyeye çamur atmaya çalışacaksınız. Diyeceksiniz ki, ''Onikişubat Belediyesi'nde yolsuzluk varmış', ''Nerede varmış?'' Onikişubat Belediyesi'nin Elektronik Kamu İhale alımlarındaki bilgiler, alacaksınız, onlara başka hüviyet vereceksiniz, sonra diyeceksiniz ki Onikişubat Belediyesi'nde yanlışlık oluyor diyeceksiniz. Dedi.

**Kimse bizim üstümüze basarak bir yere gitmeye çalısmasın dedi..

**Onikişubat Belediyesi açık, hodri meydan, varsa bir şey gelsinler konuşalım. Ama artık bizim motivasyonumuzu bozmayın Allah'tan korkun.. Dedi..

**Eğer bir siyaset yapıyorsanız memleketin menfaati için yapacaksınız. Dedi..

**Memleketi dünya markası yapacak bir projeyi yok etmek için gayret etmeyeceksiniz. Dedi..

**Bizim alnımız açık, her şeyimiz açık. Bize iftira atanların hepsini Allah’a havale ediyorum. Dedi..

**Bu belediyenin bütün hesapları ortada. Bu EXPO'yu yok ederseniz siz ne kazanacaksınız. Bu EXPO ile Kahramanmaraş'a 2 milyon insan gelecek. Bu Kahramanmaraş bir dünya kenti olacak. Dünya kenti olduğunu dünyaya gösterecek. Siz bu projeyi kötüleyerek yada bir takım kulplar takarak nereye gideceksiniz. Dedi..

**2 kere Sayıştay denetiminden geçtik dedi..

**Hanefi abim son olarakta, Bir fitne bizim üzerimizden işletilmesin. Buna müsaade etmeyeceğiz çünkü. Artık sabrın sonundayız. Yeter dedik. Dedi..

Şirin Baba Mustafa Nuri Şirin, sene 95’den beri Hanefi abiyi takip ederim her dönem yolsuzluk yaptı derler daha bir ceza almadı bu nasıl iş diyerek hayretini ortaya koyduğu toplantıda Hanefi abim diyeceğini dedi.

Bundan sonra kim ne der bilemem..

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..

Son Yazılar